Klaar voor vertrek!

29 juni 2018 - Dronten, Nederland

De backpacks zijn weer ingepakt! Morgen vertrekken we voor onze rondreis van 3 weken door Vietnam. Morgenochtend worden we weggebracht naar Schiphol. We zullen morgen eerst naar Hong Kong vliegen waar we daar 's ochtends om half 7 landen. Hier hebben we vervolgens een tussenstop van 11 uur. In deze tussentijd gaan we de stad Hong Kong verkennen. Hierna vliegen we door naar Hanoi waar onze reis echt gaat beginnen. We zullen in de komende drie weken van het noorden van Vietnam naar het zuiden reizen. Via deze blog houden we jullie op de hoogte van de belevenissen daar.

We gebruiken hetzelfde blog als we hebben gebruikt voor onze reis in Amerika. Iedereen die zich toen had aangemeld voor de mailinglijst ontvangt deze nu ook weer. Mocht je deze niet willen ontvangen, dan ben je altijd vrij om je af te melden.

Groetjes Robin en Melanie

1. Domien:
    29 juni 2018
    Goede, avontuurlijke en ontspannende vakantie toegewenst in Vietnam 😏
  2. Anneke en Geert:
    29 juni 2018
    Veel plezier en lekker genieten!
  3. Marian:
    30 juni 2018
    Veel plezier en een hele fijne vakantie toegewenst! Weer benieuwd naar jullie verhalen,geniet ze!
  4. Gerrit en Edna:
    30 juni 2018
    Veel plezier goede reis en geniet ervan
  5. Jeroen Sonnemans:
    30 juni 2018
    Super tof Robin en Melanie! Vietnam is echt zo gaaf! En jullie gaan ook van noord naar zuid zoals ik destijds ook heb gedaan. Als jullie nog tips en tricks willen voor bepaalde plaatsen kunnen jullie mij altijd appen/mailen/bellen etc.
    Hele fijne en toffe reis gewenst!

Gr. Jeroen en Dana
  6. Gerrit en Alma van de Belt:
    30 juni 2018
    Leuk dat jullie in Hong Kong starten,wij vonden het 'n geweldige stad.Geniet van jullie reis,gr. Van Gerrit en Alma.