Dag 48: Las Vegas

28 augustus 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

De laatste avond in Las Vegas zit erop, maar wat hebben we een leuke dag gehad. We zijn de dag begonnen met winkelen en kaartjes kopen voor een show 's avonds. Voor het kopen van de kaartjes stond een flinke rij en midden in de bloedhete zon. We moesten er wat voor over hebben.. Daarna zijn we naar een outlet gegaan. Daar hebben we een poosje rondgelopen en wat dingen gekocht. Hierna moesten we onze auto inleveren. We zullen ons automaatje erg gaan missen. Ondanks sommige twijfels bij Melanie soms, heeft de auto ons toch een maand lang overal heen gebracht en stond er aan het einde meer dan 4000 mijl extra op de teller.

Vanavond zijn we luxe gaan eten in een restaurant van Gordon Ramsey. Het was een culinair hoogstandje. ;) Hierna zijn we ons geluk gaan beproeven bij de gokkasten. Toen dit helaas geen succes bleek te zijn, waren we er snel klaar mee. We hebben vanochtend kaartjes gekocht voor een show van Cirque du Soleil in het Aria hotel. De show was een goede combinatie tussen humor, acrobatiek en show. We hadden ook geluk met onze plaatsen. We zaten op de eerste rij. Het was een fantastische show die we zien als een mooie afsluiter van onze fantastische vakantie.

Dit zal voorlopig het laatste berichtje van ons zijn. Er staat ons een lange terugreis te wachten. We genieten maar even van ons bed nog vanavond, want het eerstvolgende bed dat we zien is pas weer zondagavond. Morgen hebben we nog een dag in Las Vegas en 's avonds zullen we vliegen naar New York. Daar komen we zaterdagochtend vroeg aan, waarna we nog even New York in gaan. Zaterdag aan het eind van de middag zullen we dan onze reis naar Düsseldorf via Madrid gaan beginnen. Zondagmiddag landen we daar en is onze vakantie helaas definitief afgelopen.

1. Martien en Yvonne:
    28 augustus 2015
    Jullie hebben een fantastische reis en vakantie gehad waarop je nog graag op terug zult kijken, zeker met behulp van de fantastische foto's die je gemaakt hebt.
    Wij wensen jullie een goede en veilige terugreis en zullen jullie graag op vliegveld Dusseldorf weer welkom thuis heten met een kus en een hug. Tot zondag lieverds.
    Martien en Yvonne xxx
  2. Oma Hermans:
    28 augustus 2015
    ook mijn laatste berichtje.Ik wens jullie een goede terugreis. Wat hebben jullie een pracht van een vakantie gehad!!!! Ik zal de emails gaan missen,maar ik heb ze opgeslagen,dus kan ze af en toe terugkijken.Knuffel van oma doei!!!!!!!
  3. Leonie en Ellen:
    28 augustus 2015
    Ook van ons een goede terugreis..... En we zien graag alle foto's nog een keer live en natuurlijk de verhalen erbij!
  4. Papa en Mama:
    28 augustus 2015
    Wat hebben jullie en wij genoten wij denken dat het voor jullie omgevlogen is. Hele goede terugreis en een behouden thuiskomst veel liefs van Opa en Oma v. P.
  5. Melanie en Robin:
    Bedankt voor alle leuke reacties! Tot in Nederland ;) groetjes Robin en Melanie