Dag 38 & 39: Los Angeles

19 augustus 2015 - Buena Park, California, Verenigde Staten

Gisteren was het laat geworden en waren we gesloopt, dus van daar vandaag een verslag van 2 dagen. We zijn gisteren een dagje naar Disneyland geweest. Dit is het oudste Disneyland park ter wereld. We hebben een erg leuke dag gehad en het toppunt was toch wel de vuurwerkshow 's avonds. Dit was wel één van de mooiste vuurwerkshows die we ooit hebben gezien.

Vanochtend hebben we eerst kennis gemaakt met het verkeer in Los Angeles. We konden de reistijd gerust verdubbelen en het is constant file rijden. We hadden om 9 uur een tour gereserveerd bij Warner Bros Studio's. Dit vonden we echt een hele leuke tour. In een vergroot golfkarretje gingen we over de set waar nog steeds films worden opgenomen. Overal konden we naar binnen en werd uitgebreid verteld welke films er waren opgenomen. Er was ook een nieuwe afdeling waar je zelf voor het groene doek scènes uit bekende films kon spelen. Dit was erg leuk.

Vanmiddag zijn we naar Hollywood, Beverly Hills en Santa Monica Beach geweest. Daarna hebben we onze reis naar het zuiden van de stad weer ingezet, omdat we 's avonds naar de honkbalwedstrijd LA Angels tegen Chicago White Sox zouden gaan. Helaas weer iets vertraging, maar gelukkig duren de wedstrijden lang genoeg hier waardoor we nog meer dan 2 uur konden genieten van een leuke wedstrijd. In het begin was het een beetje zoeken wat de regels ook alweer waren, maar uiteindelijk was het allemaal goed te volgen. Er hing een erg leuke en relaxte sfeer in het stadion, wat je in Europa toch soms wel eens anders ziet.

Morgen verlaten we Los Angeles en zullen we richting San Francisco gaan rijden. De foto's van de afgelopen komen er morgen op.

1. Oma Hermans:
    19 augustus 2015
    Wat een prachtige vakantie hebben jullie,je komt niet meer uitverteld.Straks zien we nog eens een film waar jullie als figurant in spelen ha ha !!!!kusje oma