Dag 24: Op weg naar Yellowstone National Park

3 augustus 2015 - Pocatello, Idaho, Verenigde Staten

Vandaag een lange reisdag richting Pocatello, net boven Salt Lake City. Na weer een koude nacht op weg gegaan. Onderweg zijn we helaas weer veel regen tegengekomen. Wel nog even gestopt bij de Mc Donalds voor een gezonde hap. ;)

Nu zijn we aangekomen op onze camping. Gelukkig is het wel droog nu, alleen nog koud. Morgen gaan we naar Grand Teton.

1. Colette:
    4 augustus 2015
    Leuk al jullie berichten te lezen, vanuit onze camping, wat hebben jullie al veel mooie dingen gezien en meegemaakt, genieten dus en nog veel mooie dagen en gezonde snack-momentjes, groetjes
  2. Anneke en Geert:
    Hallo Robin en Melanie,
    Wij zijn ook weer terug van een 12 daagse vakantie a/d Rijn en Moezel waar we heerlijk gefietst hebben etc. Maar niet te best konden internetten. Maar we genieten erg van jullie mooie verhalen, vooral omdat wij ook heel veel herkennen in jullie verhalen omdat wij daar ook geweest zijn en we zien al het moois zo weer voor ons....we genieten dus met jullie mee!!!